Často kladené otázky
Samozrejme, nakoľko potlače realizujeme sami, svoju želanú zmenu stačí napísať do poznámky k objednávke na stránke pokladne.
Stačí vyplniť reklamačný formulár, ktorý nájdeš TU. Následne tovar zabalíš a odnesieš ho na najbližšie výdajné miesto Packety. Tam už len nadiktuješ naše ID pre spätné zásielky (99546458) a tým sa tvoje povinnosti končia. Reklamácie sa snažíme vybavovať v čo najkratšom čase.
Vo väčšine prípadov je to približne 1-2 pracovné dni na výrobu a balenie objednávky. Následne je to už v réžii dopravnej spoločnosti, čo môže trvať 1-2 pracovné dni. Niekedy sa dĺžka dodania môže predĺžiť, o tejto skutočnosti však budeš informovaný/á.
Textil odporúčame prať na 40°C naruby, aby nedošlo k jeho poškodeniu. NEŽEHLITE tovar priamo cez potlač.
Platiť môžeš kartou cez platobnú bránu Comgate. Tak isto je možné objednávku zaplatiť prevodom na účet (v tomto prípade sa však dodanie môže predĺžiť.) Je možná aj platba na dobierku, táto služba je spoplatnená.
Výdajné miesto Packety
Kuriér Packeta Home
Výdajné miesto DPD
Kuriér DPD
Samozrejme, stačí nás kontaktovať formou emailu: info@bombove.sk